torsdag 20. mars 2014

Love you - DT Poppydesign

Marianne her igjen, håper det står bra til ute i den "vide verden"

I dag har jeg nok en layout å vise dere.
Som jeg sa i mitt siste innlegg, så elsker jeg denne My Art Journal-blokken Vibeke Spigseth har designet for Panduro!
Det er så utrolig mange tøffe ark og det at det er flere av hvert ark gjør at den virkelig super! Så kjekt å bruke deler av arket og fortsatt ha flere igjen!
Her er det våre to jenter som er i fokus. Som jenter (og søsken) flest i den alderen kan de ofte være som hund og katt, men innerst inne er de veldig glad i hverandre.
Her har jeg revet ark i biter og brukt gel medium som lim. Har også brukt det lille runde stempelet fra denne stempelplaten.
SG103842

SG103843

SG103807

SG103808

SG103812


Ha en strålende kveld!
Klem
signatur_marianne

4 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Så sjønne jenter du har Marianne :)
Kjekke detaljer som alltid her, og selvfølgelig fine farger :)

Wilma Voermans sa...

Love this , the touch of color on the kraft!

Luce sa...

Lekre farger på en knallflott bakgrunn som fremhever bildene av de flotte jentene dine!
Ha en riktig god helg :o)

sandi sa...

Wow!!!!!!!!!!!! This is absolutely AMAZING!!!!!!!!!!!!!!!! I love everything about this beauty!