mandag 13. mai 2013

Summer - DT Poppydesign

Hei Poppyfans!
Den siste tiden har vi nesten hatt sommer. I alle fall her i Hamar hvor jeg bor. 
Ser i blomsterbedene mine at staudene vokser og jeg måtte bare innom et hagesenter og kjøpe meg et par blomster til å ha på bordet på terrassen.
Og så synes jeg at det var så flotte blomster at jeg måtte ta bilde av dem også :D 

Så her er en sommerlig layout fra meg, laget med ark fra Summer breeze kolleksjonen, "clear blue sky" og "at the balcony", alt fra Vibeke Spigseth - Poppydesign for Panduro.
Har også brukt stickers fra samme serie, rosa og turkis tape.
Bakgrunnen har jeg brukt gesso og en mursteinsstensil samt litt av tekststempelet fra stempelplaten.
Chipboard fra Dusty Attic og Blue Fern Studio, blomster fra ulike produsenter.

SG103490

SG103491

SG103492


SG103493


SG103494

Så da håper jeg vi ser mer til solen og kjenner varmen på kroppen, det trenger vi nok alle etter denne kjølige våren vi har hatt.

Og ikke glem at vi søker etter ny Poppygirl da, les mer i bloggen til Vibeke her.

Klem fra

2 kommentarer:

Elena Olinevich sa...

this is so very beautiful, Marianne. love it

Eila Sandberg sa...

You certainly are a lady of many talents Marianne, so many different styles that you master - from groovy arty to sweet darling shabbyness! this is soooo pretty!! KLEM