søndag 30. september 2012

Nerdz - LO

Har endelig fått laget en LO igjen. Fikk så mange herlige Poppyark med meg fra messen i går og det var et ark som jeg falt pladask for, det må jeg ha mer av ja!
Arket er fra Vibeke Spigseth - Poppydesigns kolleksjon for Panduro og heter "at the diner".
Er det ikke tøft? Skikkelig minner tilbake til de smårutete dukene som jeg husker fra barndommen.
Masse tape (ja, fikk jo med meg litt fra messen i går)

Bildet er egentlig et tullebilde, tatt med mobilen til min datter. De skulle ha klassefotografering for en stund siden og tema for gruppebildet skulle være "nerd". Mesteparten av ungdommen kom på skolen i rutete skjorter helt tilkneppet, briller og fletter (på jentene). Herlige ungdommer, gleder meg til å få katalogen :)

Elsket skissen hos Skissedilla denne gangen så denne er laget til den. Lenge siden jeg har vært med der nå, har liksom ikke hatt tid til "store" ting som layouter.

New layout with photo of my eldest daughter and a friend, doing some photos with her cell-phone. They were having a photo-shoot at school preparing for a year-book and the theme was: "nerd". I believe there will be lot of funny photos coming :D

The pattern paper is designed by Vibeke Spigseth - Poppydesign for Panduro and is called "at the diner". Love the white and red, reminds me of our kitchen tablecloth when I was younger :) 






7 kommentarer:

Torill sa...

rådigg!! Ser du har kosa deg her ja!!

Tone K. sa...

Så utrolig tøff Marianne !! :)
Det sikk-sakk mønsteret er det tape, stencil eller stempel ? Eller ingen av delene ? :)
Knallfin i rødt og sort ! Digger alt ! :)

Ha en fortsatt fin søndag !
klem

sandi sa...

Fabulous lo! Love the look of this a lot!

*marion* sa...

Herlig side , digger tapen men også sømmen , klem

Arnlaug sa...

Hihi, så utrulig kul side! Digger det svarte mot det røde, og bildet var utrulig kult!

Takk for bidraget ditt til Skissedilla:-)

Ellen sa...

Du ruler Marianne! Veldig inspirerende å se det du lager. Skulle gjerne vært med på casakurset ditt i helgen, men må bare se min begrensning dessverre. Vi ses uansett da!

Luce sa...

Knallflott! Kult bilde, flott bakgrunnsark, kul stensilbruk og bruk av tape, og søm :o)
Ha en super helg :o)