tirsdag 4. september 2012

Bilder fra kurs hos Papirpikene

Lørdag 25 august holdt jeg to kurs hos Papirpikene
Det første var et nybegynnerkurs i Art Journal og det andre et kurs i bakgrunner/teknikker.
Jeg stoooorkoste meg! Var ganske så spent på forhånd, litt skremt faktisk :D Var jo mitt første kurs.

Men jeg hadde ikke så mye å frykte, det var noen herlige kursdeltakere som nok var litt skeptisk til hva dette var for noe "tull".
Flere sa også at de var litt skeptiske til at dette var noe for dem, før kurset altså :D

Men jeg tror, ut i fra tilbakemeldinger jeg har fått, at det ikke var så mange som angret.
 Det var nytt for de aller aller fleste og mange trengte nok litt tid på å fordøye det at man kunne gjøre akkurat som man ville, ikke tenke på rette kanter, ordentlige stempeltrykk etc.

Tusen takk til alle dere herlige og flinke kursdeltakere som gjorde at det ble så flotte kurs!

Vi brukte stort sett ting fra Dylusions som Papirpikene hadde vært så lure å ta inn. Stempler, stensiler og inks. Viste dem litt ulike teknikker, blandt annet Dyans "bleaching techique".

Jeg spurte om jeg fikk lov til å dele noen av sidene de lagde og noen har sendt meg mail med bilder de har tatt hjemme. Noen har også gjort litt mer på sidene etter at de kom hjem. Me like!



 Her et lite bilde fra kursene (lånt fra Papirpikene)


og her er noen av bildene jeg har fått:
først ut: Lin Monika
Hun har også endel bilder fra kurset i bloggen sin.








Maria:






Rita:






Anne Lise:






5 kommentarer:

Hege sa...

Du kan bare fortsette å holde kurs, Marianne!!! For dette var bra!!! Resultatene taler vel for seg- jeg har i alle fall nå ingen unnskyldning for scrappetørke lenger....

Stor klem, Hege:)

RitaK sa...

Hyggelig å ha deg på besøk hos oss, og kanskje vi må ha et kurs for viderekomne en gang... Klem fra Rita Papirpike

Scrappelise sa...

Det var lærerikt og dønn morsomt å gå på kurs med deg Marianne! Tusen, tusen takk!

Aquarell sa...

Morsomt med kurs.
Og mange flotte sider kom det ut av det. :) Herlig!

Eila Sandberg sa...

Tjohoo! KLART att det skulle gå bra, det var ju DU som var kursledare Marianne!! :)) vilka kuliga sidor som blev skapade, härligt härligt! xoxo