lørdag 11. august 2012

It's a jungle out there, let's have some fun!

Linda Brun, en fantastisk kreativ og dyktig dame har designet denne skorpionen. "scorpis skorpion". Nicket mitt på nettet er jo skorpionen og da jeg så at hun hadde laget en fantastisk krabbe og et "selvportrett" foreslo jeg at hun kunne lage en skorpion også. Sjekk ut siden hennes her Og ikke nok med at hun laget en skorpion, jeg fikk også tilsendt mail med en fil som jeg kunne bruke til mitt eget bruk. Snilleste Linda ♥ Så da fikk den gjennomgå denne skorpionen da. Første ville jeg lage noe med den helt "plain" , uten å gjøre noe med den , men sånn ble det altså ikke :D Jaja....blir sikkert en slik en også. Bakgrunnen og skorpionen er fargelagt med Dylusions inks. Stempler og stensiler også Dylusions. Har i tillegg brukt Pan Pastell rundt selve skorpionen.

Linda Brun, a gorgeous creative and clever lady has designed this scorpio. "scorpis skorpion". My nick on the internet is, as many of you know, skorpionen. When I saw she had done several digital projects I asked her to make a scorpio as well. She must have thought that was a great challenge, 'cause the result is just awesome!! Have a look in her blog to see the two other designs (I'm sure there will be more of them)
She's not just clever she is also so kind to me. Se sent me an email with this design for me to use on my progject.  She's just the best! ♥
The background and scorpio is made with dylusions inks. Stamps and stencils also dylusions. I've also used some Pan Pastel just around the scorpio.




1 kommentar:

Linda Brun sa...

Tusen takk for fine ord og inspirasjon til å lage Scorpis Skorpion. Fantastisk fargebruk og råkul side. klem