lørdag 28. april 2012

Tags

En liten bunke med tags som jeg gjorde ferdig i dag. Mesteparten av tagsene har vært laget bakgrunn på tidligere og kun stempling etc som ble gjort i dag.


Bakgrunn laget med Dylusions inks. Blandet ink og light molding paste og dro over en stensil fra Dylusions. Brukt hvit penn og tegnet gjennom en stensil langs kantene.


Bakgrunn med Dylusions inks. Stempel fra Dina Wakley (hjertet) og Dylusions (øyet)


Mer Dylusions, både bakgrunn og stempler. Samt et tallstempel fra Tim Holtz. Her har jeg også brukt light moldign paste blandet med ink og stensil


Her har jeg brukt et av de nye stemplene fra Ett Trykk - Norsk Stempelblad, design Åshild.  Herlig blomst ikke sant?
Brukt rød/orange Montana akrylmarker og tegnet litt.
I tillegg stempel fra Dylusions.

Her har jeg også brukt et stempel fra ETT trykk - Norsk Stempelblad (kronen) design Åshild i kombinasjon med et av ansiktene til Dylusions.. I tillegg mange andre stempler men det er under flere lag med ink.








5 kommentarer:

Tone K. sa...

wow !!! Jeg bøyer meg i støvet Marianne !! Du er helt rå !!! :)
Disse var super-tøffe :)

Jeg har kjøpt slike tags jeg også nå....så det er bare å få ut fingern her. Jeg vet i hvertfall hvor jeg skal gå for å få inspirasjon.

Ha en fin lørdag :)
klem

annes paperfun sa...

Åh! Så herlige tags i herlige friske farger!
Love it ♥♥♥
Klem, Anne

Pauline sa...

Kjempeherlige tags!!
Og så kjekt at du deler teknikker også, tuusen takk!<3
Nå må jeg nok gå og lage noen flere...>>> blir så inspirert av å se og lese i blo ggen din!
Ha en finfin lørdagskveld! :-)

Klem!

Alhana sa...

For noen herlige tags, i knall flotte farger :-)

Patricia sa...

very beautiful!