torsdag 19. april 2012

LO og tag - CASAkreativ feature Kreativ Hobby

I april var vi så heldige inne på CASAkreativ å bli sponset av Kreativ Hobby med mange herlige stempler. Vi kreativistene fikk herlige stempler å jobbe med og vi har også mange stempler som premier i ulike konkurranser inne hos oss. Sjekk ut på casakreativ.no

Jeg fikk et herlig englestempel. Noe som egentlig bød på store problemer for meg, da jeg så på dette som et julestempel og hadde fått beskjed om å bruke det til en LO. Vred hodet rundt noen ganger må jeg innrømme LOL

Men så løsnet det da.
Her er et bilde hvor herlige Wibeke var en liten tur i Hamar i fjor sommer og vi var en tur i byen. Yngstejenta som tok bilde av oss på en utecafé i sentrum.
Har brukt Dylusions på denne også jeg, bruker det stort sett hele tiden nå :D



Også en liten tag med det samme stempelet:







3 kommentarer:

sandi sa...

wow! Love, love, love both of these!

sandi sa...

wow! Love, love, love both of these!

Eila Sandberg sa...

Ha ha du är bra finurlig du Marianne! tittar och tittar på fotot, men kan ju inte lista ut vem av er som är du om jag jämför med din avatar på bloggen?! har du färgat håret till mörkt? eller har håret ditt vuxit och är fortfarande blont? :))