søndag 22. april 2012

Embrace the moment - art journal

Tar en tur til messen i dag i Lillestrøm men før jeg gjør det legger jeg ut et par side jeg har laget nå i helgen. Den første er en side med bruk av Dylusions inks, stensiler, lighet molding paste (elsker den kombinasjonen)  Har også stemplet med stempelet fra Dina Wakley på et glossy fotoark, klippet ut og montert på siden.




Denne er igjen en side laget på fotopapir. Her har jeg først inket (med Dylusions) et annet ark, stemplet med stempel fra Dylusions og Vibeke Spigseth - for Panduro (husene). Klippet dem ut og montert dem på et annet ark. Stilig ikke sant? 






4 kommentarer:

sandi sa...

Wow! Wow! Wow! I absolutely love these! Both are stunning!

Vibeke sa...

Så digg!!

Håper du har hatt en fin dag på messen:)

Bodil sa...

Kjempefine AJ sider.

Venter spent på mine sprayer jeg nå :)
klem :)

Randi Elisabeth sa...

Enda to flotte kreative "verk" å beundre:)))