onsdag 14. mars 2012

Aluminiumstape - bidrag til Ett Trykk



For en tid tilbake (ja...egentlig i fjor) fikk jeg en hyggelig henvendelse fra Åshild i Ett Trykk, hvor hun lurte på om jeg ville lage noen bidrag til februarnummeret og tema var aluminiumstape.

Klart jeg ville, utrolig gøy å bli spurt da!!

Så her jeg jeg brukt alt mulig rart av diecuts, knapper etc og dekket det hele med aluminiumstape. Dyttet godt ned tapen rundt de ulike elementene med en preger og så hatt på India Ink.

Et enkelt kort:


Et kort med tilhørende tag:















5 kommentarer:

mettepip sa...

Veldige stilige bidrag Marianne - me like :)
Klem fra
Mette

mettepip sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maria sa...

Her kom det noen kjente lekkerbisker jo! Digger de !
Og så du...spark meg bak innimellom og send meg hit. jeg er så ALTFOR sjeldent på bloggrunde og å komme til deg er jo som å komme til hmmelen !

Klemmer!

Anonym sa...

Wow! Så stilige!!!
Klem fra mæ:)

Linda Brun sa...

Så kjekt å bli spurt da og utrolig lekre og inspirerende bidrag. Takk for at du deler... Klem