fredag 24. februar 2012

Bok - inspirert av Linda Brun

Jeg ble veldig inspirert av minikurset Linda hadde inne på Scrappehuset her om dagen.
Ilte ned i kjelleren og lette gjennom kassen med gamle bøker. Fant egentlig ikke en så stor bok som jeg ville hatt men pytt pytt. Får skaffe meg en slik på annen måte.

Så da satte jeg i gang da. Malte først permen med gesso samt akrylmaling.
Så fant jeg frem ulike ark jeg ville ha i boken. Endel av arkene er rett og slett "testsider" på bazzill. Altså sider som jeg har testet ut litt mist/maling/colorwash på. Kuttet til litt ulike størrelser, fant en gråpose også. Sydde det sammen (knotete greier forresten LOL )

Tissuetape malt med dabber og rød india ink på fremsiden.
Kommer nok til å gjøre noe mer med permen. Eller kanskje ikke :D



Midten av boken:




Boken oppslått:




2 kommentarer:

Linda Brun sa...

SÅ så gøy Marianne, nå ble jeg stolt altså... :-)) Kjempeflott bok ... å nå ble jeg glad altså.... klemmer i bøtter og spann ;-)

sandi sa...

Wow! This looks awesome!