onsdag 23. november 2011

farmor og farfar









Denne laget jeg nesten ferdig hos Lene da jeg var på besøk hos henne på mandag, manglet bare litt tittel og sånt som jeg fikk på hjemme. Kan vel ikke si at jeg var så produktiv da, men du verden som vi koste oss!
Har brukt skissen til Skissedilla igjen bare speilvendt litt.
Bildene er fra det gamle albumet og jeg har scannet dem, laget bruntoner og printet ut.


Jeg har brukt to av de herlige arkene fra Fabscraps (kjøpte jo hele serien da jeg var innom Unik sist, åpnet til og med alle pakkene selv :D )
Bølgepapp, ulike blomster og blonder
Vinduet er fra Prima (Ingvild Bolme) og jeg har pyntet med "gardiner" (del av blonde) og blomster.
Papirknapper fra Graphic45 og ulik metallpynt fra BoBunny.
(sjekk hvordan de prikkete knappene matchet kjolen til farmor da :D )












11 kommentarer:

Torill sa...

Så stilig!
Var nesten litt sånn Vibeke-svung over denne!! DIgg!!
- og så gøy at du vil bli med på JuleKalenderen vår!! Vi gleder oss vi også!!

Lene sa...

Denne ble bare superstilig ! Og enda kulere er den jo i virkeligheten!!
Tusen takk for en flott mandag forresten! Dette må helt klart gjentas!
klem

Ellen sa...

Du spiller på mange strenger altså! Stilig med malingen som renner. Koselig med gamgle bilder. Veldig! Klem

Renate sa...

Så helrig vintage detet var Marianne og kjempemoro å se denne stilen fra deg!
Lekkert bilde og mye skjønn pynt. Litt sånn steampunk light over denne her.

Og jo, DIGGET å leke med mist og farger og lim og annet digg som jeg gjorde da jeg var på kurs med Finnabair. Fantastisk mye jeg lærte så det kommer nok mer fremover bare jeg får litt overskudd her.

Klem Renate

Zarah sa...

Otroligt snygg!

unni's scrappeboble sa...

Fy fabian, denne var skikkelig flott da med mange flotte detaljer som passer så godt til motivet :))

Beatemor sa...

En nydelig layout. Og det sosiale er vel så viktig som hvor mye man får gjort... Det er jo så kjekt å treffes og skravle :-)

Carrin sa...

GUU så nydelig! Virkelig verdig og flott! Tusen takk for at du deltar!

Arnlaug sa...

Denne er rett og slett FANTASTISK!

Patricia sa...

magnifique...

Eila Sandberg sa...

Aaaah se här så mycket av både Vibeke och Lene som finns med i denna helt fantastiska LO! älskar ju gamla foton också. Så gulligt litet fönster och alla fina små detaljer och lager, top rate!! xoxox