lørdag 24. september 2011

Litt om meg (og det du trodde du skulle få vite)


Nok en LO laget med det utfordrende kitet jeg fikk av Ruffa.
Og ikke nok med det - hun ga meg nemlig et nytt krav.
Jeg skulle bruke de tre bokstavene hun hadde lagt oppi (m e g) og fikk ikke lov til å røre dem på noen som helst måte, ikke fare, ikke miste, ikke pusse - ikke noenting.
Samt at LOen skulle ha en vintage/shabby stil.

Her er igjen bildet av kitet:

og her er resultatet mitt. Jeg har brukt masse fra kitet og av egne ting har jeg brukt bokstaver, distress stain, den ene blomsten og to tags (oppi lommen)










8 kommentarer:

Renee sa...

Du kan trylle DET er helt sikkert - helt fantastisk Marianne - jeg digger deg altså - du er goooooode du *smask*

Ellen sa...

Gøy, fin altså!

Solveig sa...

Altfor lenge siden jeg har vært innom deg nå. Må bare sitte og kikke litt i bloggen - liker så utrolig godt stilen din;o)
Veldig flott utført, denne utfordringen du har begitt deg ut på. Du er så flink til å bruke litt røffe detaljer - helt etter mitt hjerte!

Ønsker deg en flott helg videre, min venn.
Klem fra Solveig

Anne sa...

Dette ble jo knallkult da! Jeg hadde aldri klart å bruke de bokstavene, men når man ser de brukt sånn ble de plutselig fine og anvendelige likevel. Herlig stil. :)

Heather Jacob sa...

wow oh wow !!! I am speechless this is full of magic and beauty .. my new fave of yours ... love it .. hugz x

Eila Sandberg sa...

Jajamen, har sagt det förut om Ruffa, det är en riktigt tuffa utmaningar hon ställer till dig men nema problema, Marianne fixar allting!! du är bara så djäkla häftig tjejen, beundrar dig så! KLEM

Tone-Lill sa...

En råtøff LO med en masse detaljer
Her er det masse kreativ inspirasjon å hente :)

Det er så gøy å stikke inn om bloggen din å se på alt kreasjonene dine :)

Ha fortryllende scrappe uke!

Linda Brun sa...

Kjempe dyktig... Jeg bøyer meg i støvet.. Den utfordringen klarte du ... Kanon flott side..