tirsdag 2. august 2011

Tag - steampunk




Oppgaven i Papiralongen inne på CASAkreativ denne måneden var rett og slett STEAMPUNK

Jeg valgte å lage en tag denne gangen.

Tag'n er først malt med gesso/akrylmaling (sort+hvitt=grått)
Svertet kanter med sort
Stemplet med et tøft stempel fra Kreativ Hobby (som jo nesten ble borte etter at jeg ble ferdig 'lol' )
Har også stemplet med et stempel fra Tim Holtz som er nærmest usynlig
Så er det masse metall da.
Litt fra Tim Holtz, noen rester fra ødelagte smykker, knapp i metall, "hjul" fra Dusty Attic, en Prima blomst, charms, "boksåpnere", pebbles fra Marion hvor jeg har brukt cracle accents på.
Alt har fått seg en behandling med sort og gullmaling og jeg så rett og slett ikke ut i går da jeg holdt på, men du så gøy det er å klisse litt med fingrene!!
Hanken er en bit fra et belte til sambo :D




















14 kommentarer:

Linn sa...

Rett og slett FANTASTISK!!!!

Maria sa...

WOW, du ruler Marianne! Dette var helt rått!!!!

Torill sa...

Dritstilig!!!!

Linda Brun sa...

Kjempeflott tag Marianne og jeg ser stemplingen veldig godt.. Kanonstilig tag...

Heather Jacob sa...

S.P.E.C.T.A.C.U.L.A.R. !!!!!! how did you do this .. it is awesome .. love it .. hugz x

Anne sa...

Dødskult, jeg er så imponert!
Fatter ikke hvordan du klarer det. :)

Elisabeth Helland sa...

fy søren, steike bananer, dette var kanonstilig! du mestrer det meste du ja..... wow, gir meg ende over av denne tag'en din jeg....
ha en finfin dag videre

Ann-Katrin sa...

Uuuutrolig stilig Skorpis! Hadde jeg hatt en hatt, hadde jeg tatt den av meg nå ;) og bøyer meg i fargestøvet. You rock!

Kari sa...

Knallstilig Marianne! Du mestrer enhver stil du jo! Jeg er dødsimponert!

annes paperfun sa...

Ååå SÅ stilig,Marianne!
wow! Denne likte jeg godt!
Takk for inspirasjon.
Storklem til deg.
Anne

unni's scrappeboble sa...

ÅÅÅÅÅ fy flate for en fantastisk flott tag, dette må være den tøffenste eg har sett :)))

sandi sa...

WOW!!!!! This is sooooooooooooo neat looking!

Eila Sandberg sa...

Oj oj oj Marianne den här var bara stentuff!! du gör så läckra grejor som jag bara kan drömma om, som den fegis jag är ha ha! Kraaam

Scrappegal sa...

Enda mer driiitkult!!!!!!! :) :) :) :) :)