onsdag 9. februar 2011

Morsdag - DT PoppyDesign

I helgen fikk jeg en en kjempepakke fra Vibeke - PoppyDesign med ark og tilbehør som hun har designet for Panduro.

Helt herlige ark, brads og bånd i den typiske Vibeke-stilen ♥

Et morsdagskort og en tag - høyaktuelt i disse dager:
Ark fra serien "wedding bliss" - romantic roses
Brads i samme serie



Et bursdagskort til en jente:
ark: Happiness - strawberry cake
bånd i samme serie
cut outs
brad




Kort til gutt, kan brukes både til bursdag og konfirmasjon synes jeg.
ark: Rough&Sweet - hollywood star blue
rough&sweet - papertags blue
bånd i samme serie


Det vil komme mer etterhvert, jobber kontinuerlig med litt saker og ting.
Blandt annet en "pakke" med invitasjon, bordkort, tag + kort beregnet for konfirmasjon.
Og noe av det samme for bryllup.

7 kommentarer:

Paper Paradise sa...

Hi Marianne, loving the cards. The pink tag is beautiful too, very 'girly'. Sue x

Sylvia sa...

Sååå mange flotte kort/tags du har laga:-)Nyyydelige alle sammen!!

Kine sa...

Sååå fine! Likte alle sammen jeg, likte spes at guttekortet ikke var blått:)

Ha en finfin dag! Her snør vi ned:(

Kari sa...

Så mye lekkert du har laget da! Utrolig stilig det guttekortet, tøft med stjernene!

Takk for forklaringen på Art Journal. Høres spennende ut og jeg gleder meg til å se mer fra deg innen den stilen!

Ha en flott dag!
Klem Kari

Grethebella sa...

Oi, så mye flott du har laget da.
Likte veldig godt det kortet til gutt.
Klem Grethe

Aud R. sa...

Så nydelige kort! Helt spesielle og!

Yasmin sa...

Åh!! Disse beundret jeg i Poppybloggen! Herlige ark og nyyydelige kort!:)

Takk for at du besøkte meg i bloggen min! :)