tirsdag 8. februar 2011

Art Journal - min første side

Ja, her er min debut innenfor Art Journal. Den første siden som ble laget på kurset til herlige Screppa/Torill ♥ på Mjøstreffet i helgen.

Det var et så herlig kurs (har vel sagt det før noen ganger, men en god ting kan ikke gjentas for ofte) og jeg bobler fortsatt over av idéer og tanker. Med en skisseblokk godt plassert i vesken er jeg nå rustet for flere sider. Har så mange tanker oppi hodet mitt.

Jeg gleder meg til å teste ut ulike medium, maling, mist, tegning og alt som jeg har planer om - men som jeg ikke ennå har våget.



Det kommer sikkert litt flere sider etterhvert. Noen kommer nok til å være veldig private og kun for MEG mens andre vil jeg kunne vise frem.

9 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

FYYYY FABIAN kor stilig denne var. Spennende å lære noe nytt:D

Kari sa...

Råtøff! Dette tror jeg er midt i blinken for deg med din kreativitet og fantasi!

Klem, Kari

Anonym sa...

Drit-Bra!!

Torill sa...

<3
Så utrolig lekker!!! Og jeg er så glad for at du likte kurset så godt!
KLEMS

Lene sa...

Denne ble så utrakul!! ME LIKE IT - ALOT!!!
Jeg er totalt hekta på art journal selv etter kurset med Torill!
Kanskje vi skal prøve å møtes en dag snart og journale litt ???
(har kjøpt inn mengder med maling!)

Trine Lise sa...

Så utrolig kul denne ble asså! Smiler fra øre til øre når jeg ser den :)))

Jeg har som Lene gått til innkjøp av maling i bøtter å spann. Sitter faktisk i skrivende stund å lager en ny side.

Hihihi, han har bare et så utrolig herlig uttrykk!!!

Kari sa...

Så utrolig stilig Marianne! Herlig uttrykk i ansiktet du har brukt og så artig med vingene som er med!

Men du, hva er art journal?

Ha en super dag i alle fall!
Klem Kari

mettepip sa...

Kjempeherlig Marianne! For en fantastisk flott fargeklatt!
Du er jo så kreativ, så det skal bli spennende å se på hva som kommer ut fra dette kurset!
klem fra
Mette

Maggie sa...

Knallbra start på din art journaling, må jeg si! Blir gøy å følge med videre.