lørdag 22. januar 2011

Thanks for being you - TCR palette no 42




Har forsøkt meg på en LO etter paletten inne på TCR igjen. Farger som appelerte til meg men som viste seg å ikke være så enkle likevel. Begynte på en, forkastet. Begynte på en annen. Forkastet. Sluttresultatet ble denne her:




Hvit bazzil
En liten stripe av et ark fra Rouge de Garance hvor jeg har brukt en punch på
En blomst fra Prima
Ungarsk pengeseddel
Glimmermist
Ulike tags
filmstripe fra Tim Holtz
bling
en bit kartong som jeg har klippet ut etter en mal fra primaemballasje
Primaemballasje
ulike bokstaver
stifter
rub-ons fra Melissa Frances
også et clearark - produsent ukjent. Fant det i "restekassen" min.


8 kommentarer:

*marion* sa...

helt nydelig =)

Grethebella sa...

Lekker! Jeg kikket på fargepaletten og tenkte at det var vriene farger, men hos deg ser det veldig enkelt ut.
Flott teksting.
Klemmer fra Grethe

Ellen Karin sa...

Ååå, denne var nydelig Marianne. Herlig oppsett og flotte farger. Og et vakkert bilde med nydelig lyssetting.

Vibeke sa...

Så herlig denne var, Marianne!! Likte alt på den jeg!! Utrolig kul!:)

Bare 2 uker igjen nå:)

Unknown sa...

Denne var nydelig Marianne. Så stilig med ordentlig scraps som emballasje på. Herlig bilde også da :-)

Renate sa...

Dette ble en veldig ren og fin LO til å ha så mye lekkert stæsj på!
Og jeg bare elsker denne paletten selv og lurer på å scrappe den med deg.

Digger teksten din og det flotte bildet.

Her er formen stigende heldigvis og jeg begynner så småtte å få tilbake scrappelysten.

Håper du og dine har det bra.

Klem Renate

Anonym sa...

Herlig LO Nydelig motiv og fargevalg:) Klem, T

Heidi sa...

Kanonflott!!! Digger alle de flotte detaljene!!