mandag 3. januar 2011

Skissedilla #93 - ballets prinsesse


Jeg fortsetter litt med bilder av "balljenta". Hadde jo et bilde fra når hun kom hjem fra ballet - med denne sløyfen på seg og dette MÅTTE jo bare scrappes. Selv om hun var sliten og ikke så motivert for fotografering, så ble det da et bilde.

Nok en gang har jeg brukt skisse fra Skissedilla og denne gang er det dyktige HegeAL som har laget skissen.



Her har jeg brukt et ark fra Webster's. Synes dette passet så utrolig godt med den teksten som står på selve arket.
I tillegg har jeg ark fra Prima under bildet
Masse ulike blomster
Filtswirl
Stor sommerfugl
Primaswirl
Ulike charms
Den hvite kronen er kjøpt på Panduro
De røde kronene er klippet ut fra et mønsterark
"damen med speilet" er klippet ut fra et G45 ark
blonde
brads
Prima centers
Tittelen er bokstaver fra Webster's











5 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Oi! For en lekker LO! Ja, papirene passet utrolig godt :) Nydelig med alle blomstene, sommerfuglen og krona(som prikken over i-en). En kjempeflott LO, og et nydelig bilde.
Tusen takk for deltakelsen.
Ha en fin dag :)

Kari sa...

Senne er så nyyyydelig! ♥ Får ikke sett meg mett på alle detaljene! Nydelig jente du har og arket passet jo perfekt! (Elsker Websters altså)

Ha en flott dag!
Klem Kari

Sylvia sa...

Bare en ting å si om denne:-)
Absolutt fabelaktig!!

Anonym sa...

så mye lekkert du lager! Nydelig LO:)

Unknown sa...

Nyyydelig!! Ballets prinsesse, såå gøy:) hils henne å gratuler:))