onsdag 20. oktober 2010

I wish

Inne på CASAkreativ utfordret Ruffa flere av oss til å lifte en "typisk" Ruffa-LO. Masse maskinsøm og tags + ting og tang.
Jeg slet litt men fikk det da brukbart til tilslutt. Ser jeg trenger å bruke symaskinen litt mer - rimelig rusten der (samt lat - som ikke gidder å skifte undertråden :D )

Jeg har brukt ark fra
TPC studio og Webster's samt en rest (den prikkete)
sort bølgepapp
masse ulike tags
knapper, raindrops
filmstripe fra TH
sommerfugl fra Prima + sommerfuglstempel
maskinsøm
Ramme fra Nille som jeg har svertet og brukt Crackle Paint på
brads
minialfa




Og her er den flotte LOen til Ruffa vi skulle lifte:










7 kommentarer:

Anne sa...

Så utrolig flott, elsker fargene og crackle-painten! :)

Paper Paradise sa...

Gorgeous layouts and I too love the effect of the crackle finish. x

Anonym sa...

Veldig flott LO! -Masse fine detaljer her:))
Go klem

Maggie sa...

Dette er en knalltøff LO! Jeg liker veldig godt den røffe sømmen.
Jeg fant deg via Screppa og Scrappehuset idag, og har lagt meg til som følger, for jeg liker godt det jeg ser her :)

Lula sa...

Flott detaljer på denne! Liker måten du alltid får frem bildet så godt:)

izi sa...

Detaljrik og vakker:)

Scrappegal sa...

FLOTT løsning!!! :)
Og artig at vi brukte samme mønsterark ja!