søndag 19. september 2010

Utfordring fra Porren - hvitt kort



Marion eller bedre kjent som Porren utfordret meg i går.
Lag et hvitt kort/LO (monokromatisk ).
Det var lov med farge på bilde og innslag av sort/brunt/beige.


Hvitt ja. Når jeg ser i arkbunken min så er det jo ikke så mye som er helt hvitt, uten mønster, men fant tilslutt (i det rommet hvor arkene "brukes sjeldent" ligger).
Men det finnes jo så mye annet som er hvitt også da.

Så her har jeg brukt
hvit bazzill
en hjerteserviett
en scalloped oval fra Spellbinders
en bit av et gammelt mønsterark som går i beige/hvite striper
også fant jeg en liten bit med bazzill som jeg hadde brukt punch fra MS
Bildet funnet på nettet
teksten er 3D- merke fra MM
Ellers er det perlepynt og blomster. Sistnevnte har fått glitterlim.
Halvperler










Jeg har gitt Porren en utfordring tilbake, gleder meg til å se noe med : turkis, gult, oransje og rosa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh...dette var virkelig lekkert! Sarte flotte fargetoner, elsker alt det hvite jeg, alle detaljene, virkelig et lite kunstverk dette! Ønsker deg en fin søndag! :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Paper Paradise sa...

Absolutely beautiful, very feminine. x

magnholia sa...

Helt hvite kort blir som oftest veldig flotte og dettev ar ikke noe unntak!!!!!!!!