mandag 6. september 2010

Bolla Pinnsvin

Yngstejenta fyller 9 år i morgen :)
Klassebursdag ble feiret i gymsalen i går og i morgen får vi besøk av venner.
Men noe må hun jo ha med seg på skolen og i år falt valget på fruktpinnsvin.

Sannelig litt av en jobb forresten.

To halve honningmeloner er basen, rosiner er øyne.
Ellers er piggene fylt med druer og appelsin.

Regner med at det blir godt mottatt av ungene og at ikke det blir for mye styr for lærerne (sender med en diger bunke med servietter).


Så si hallo til Bolla 1 og 2 :D










5 kommentarer:

Unknown sa...

Genialt!! Nå har du reddet meg, her skal det være barnebursdag på fredag. Poden fyller år på torsdag. En haug av gutter kommer. Jeg er ingen fan av alt godteriet som vanligvis er i bursdager.. Utrolig stilig og kreativt:)

*thææææænks*

Kari sa...

Kjempestilig Marianne, og jeg liker at bolla 1 er litt skjev i øynene hihi, glimt i øyet liksom...

Tror nok ungene blir kjempeglade for dette jeg!

Klem Kari

Ann Kristin sa...

Så stilig!! For en kjempegod ide, denne må jeg nok stjele! :D

mettepip sa...

Disse var utrolig herlige og fristende Marianne!
klem fra
Mette

ninabakke sa...

Kjempe kul :D