onsdag 16. juni 2010

Utfordring fra Carina og Kristin

Jeg har blitt utfordret av Carina og Kristin til å publisere det 10.nde bildet jeg la ut i bloggen min, siden oppstarten.

Egentlig litt gøy å kikke gjennom gamle ting.
Nå er jeg jo ganske ferst i bloggverdenen så det er ikke så mye "gammelt" som ligger her.

Mitt 10.nde bilde er dette:


Bildet er tatt i forbindelse med en workshop jeg var med på i regi av Hedmark Digitale Fotoklubb. Location var Åkersvika nede ved Mjøsa og like ved Vikingskipet.
Vi var ute en lørdags morgen i januar - det var biiiiiitende kaldt og vi var ute i tre timer.
Lærerikt - men som sagt, kaldt :D



Sender denne utfordringen videre til:
Asil
Renate/Ullpurka
Mette/mettepip

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kjenner kulda helt hit jo! *grøss* Flott vinterbilde:) Nydelige toner i bildet..

mettepip sa...

Dette var et utrolig flott bilde Marianne! Skikkelig frost over det!
Takk for utfordringen - morsom idè.
klem fra
Mette