mandag 31. mai 2010

Enda et 9-års kort



Her er kortet til tvilling nr 2.
Her har jeg lekt meg litt med lettere kaos på kortet. Mange ulike ting som har fått plass her.
Arket er fra Basic Grey. Har klippet ut endel av muffinsene og montert dem med 3D-puter.
Svertet kanter med sort stempelpute
Dymo tekst
Thickers tall
en bit av en merkelapp fra et klesplagg (det grå 9-tallet)
tag fra et eller annet som jeg har klippet av toppen og montert på kanten (top secret)
Ringet inn bokstavene til bursdagsbarnet på resten av tagen
En bit av en blomsterdie fra QK
Klistremerker fra Rouge de Garance
Stiftet litt i vildens sky









6 kommentarer:

Kari sa...

WOW så kult! Rett og slett. Digget muffinsene, og agentsakene også! Perfekt til en kul 9 åring!

Kari sa...

Kjempefint kort! Den måten å bruke BG-arket på tror jeg at jeg kommer til å stjele - har et slik liggende ubrukt i den store arkbunken min :-)

mettepip sa...

Så stilig kort Marianne! Fint at du har klippet ut muffinsene, og kjempetøft med agentkortet;)
Ha en fortsatt flott uke!
klem fra
Mette

Anonym sa...

Hærlig kort! -Enig med Mettepip -skikkelig tøft agentkort! -Flotte farger og mange fine detaljer:)
Klem T

Renate sa...

Sånt et stilig og fargerikt kort du har laget her! Tviler ikke på at bursdagsbarnet vil like dette. Morsomt med de muffinsene altså.

Ha en nydelig dag videre. Klemmer

annes paperfun sa...

Så stilig kort!
Likte de muffins'ene :o)
stilig med alle stiftene.
Ha en superduper god dag :o)
storklem Anne