onsdag 14. april 2010

Til konfirmanten

Blogger litt mer i dag jeg.
Fikk ferdig et kort i dag som jeg ikke er helt sikker på faller i smak eller ei.
Fikk bestilling på et konfirmasjonskort til jente, som var litt røff og tøff.
Vel, dette ble røft og tøft - kanskje i meste laget?

Uansett så har jeg nå laget det da :)
Er i utgangspunktet et veldig enkelt kort med svært lite pynt (til meg å være).
Ark fra BoBunny + en liten bit av et ark jeg fikk av KristinL (det brune)
Bølgepapp svertet med Distress - faded jeans
Stempel fra North Stamps. Fargelagt med Distress ink.
Det er evigheter siden jeg fargela stempeltrykk, er rett og slett ikke tålmodig nok :D
Først stemplet jeg og trykket ut en oval fra Spellbinders men fant ut at det ikke passet, så da klippet jeg henne ut i stedenfor.
En liten bit minipompom som jeg har fått av KristinL samt en Prima Center i sort og sølv oppi hjørnet.
Teksten er dymo samt stempel fra gratulasjonsplaten til Stempelglede.
Ark er revet og svertet med Catseys - charcoal




7 kommentarer:

RitaK sa...

Synes kortet er kjempeflott jeg :-)

Lisbeth sa...

Kortet er kjempestilig det:0)) passer flott til ei tøff jente!
Go'klem

Anonym sa...

Syns det ble kjempekult jeg - går helt fint til jente!!

Merethe sa...

Det ble kjempetøft. Enig i at dette passer til ei tøff jente.

Renate sa...

Woohaa dette ble jo racerkult.
Så stilig med annet enn rosa og sart til jente.

Rette og slett råtøft og noe jeg hadde digget å fått til min egen konfirmasjon.

Har så sansen for dine lag på lag hvor alt ser ut til å smelte sammen.

Lekre fargetoner har du og brukt her og det var veldig passende med dymo-bruk.

Ha en super onsdag Marianne. Klem

Gry-Beate sa...

Himmel, for et nydelig et kort!!Kjempe lekre detaljer..

;0)Gry-Beate

Kari sa...

Knalltøft og flott til en sporty jente, hvorfor skulle ikke dette passe? Alle jenter er jo ikke sukkersøte da. Nei Marianne, dette kan du være stolt over!