fredag 19. februar 2010

Summertime

Det er snart sommer, er det ikke det?
I alle fall kan det virke slik på kortlagingen min for tiden.
Disse herlige arkene fra Graphic45 roper jo bare på sommeren og
da er det vel lov til å drømme litt.

Vi CASAkretivister fikk i oppdrag å lifte en av Siwert sine LOer fra
som hun vant CASAvist med i januar.

Nå er det ikke alltid like lett å lifte en LO og så lage et kort av det,
men jeg gjorde da et forsøk.
LOen til Siwert som jeg liftet var: Kulda er her.
Du kan se den inne på galleriet til CASAkreativ


Ark fra Graphic45 og ulike tags/border
Et trehjerte fra Papirloftet som har fått litt maling på seg
Malt bølgepapp med samme maling, fra Heidi Swapp
Blomst, senter og swirl fra Prima
Bokstaver fra MM
kanter er revet og svertet med Distress - vintage photo





Her har jeg brukt samme maling og stemplet en swirl





6 kommentarer:

Renate sa...

Du har bestandig så mange kule detaljer med i din scrapping go jeg fatter ikke at du får til å bruke for meg, de vanskelige arkene til Websters og Graphic 45.
Nyyyyydelig!

Klem

Solveig sa...

For noen herlige farger og lekre detaljer! Du er virkelig kreativ og finner stadig nye måter å bruke papiret på:o)
Ønsker deg en flott helg!
Klem fra Solveig

Kari sa...

Jepp, det er snart sommer *ignorerer helt snøværet utenfor og konsentrerer meg om dette* Fikk en fin sommerlig følelse og masse lekre detaljer. Er fortsatt hos deg og Mettepip jeg henter inspirasjonen min til kort jeg håper å kunne kalle shabbychic og vintage. Dere er jo rene mestre!

Ha en super helg!

The Dolphin Inn sa...

Cool blog - love you style TFS XXX

soltroll sa...

Lekkert og sommerlig kort!
Fint med turkise og brunt sammen.
PS; ligger noe til deg i bloggen min... c",)
God helg til deg og dine.
Klem fra Merete

Paper Paradise sa...

Love the vintage feel to this layout. x