søndag 14. februar 2010

mer vintage

I går var jeg på Mjøstreffet og storkoste meg!
Mange herlige damer som skravlet og scrappet, lo og flirte og jeg tror nok alle hadde en riktig så flott dag.
Noen (de fleste) har vel kost seg i dag også tenker jeg.

Jeg satt sammen med to herlige jenter (Asil og FrancielleDuracell) fra CASAkreativ, det var utrolig gøy å møte dere irl!
Koste meg i deres selskap og det var veldig inspirerende å se alt det flotte dere tryllet frem!
Koselig med middag sammen på LaRoza utpå kvelden også :)
Håper vi sees igjen ved en annen anledning.

Shoppet fikk jeg også gjort.
Happy Hobby på Gjøvik hadde tatt turen til Hamar og sannelig hadde de ikke fått inn de lekre nyhetene fra Prima.
Så da ble det litt blomster og perleswirls ja, samt en bunke med klistrealfa fra AdornIt.

Jeg fikk da laget litt, fire kort tror jeg det ble tilslutt.

Her er et av dem:
Dette laget jeg til en av treffutfordringene, som var å lage et vintagekort.



Her har jeg brukt ark fra Webster's
Bildet har jeg funnet hos Salige Lavendel

Arket og bildet er rufset og svertet med Distress Ink - vintage photo

Stempelet jeg har brukt er fra Tim Holtz.
Har stemplet litt oppå hverandre, synes det ble en fin effekt.

Blomst fra Prima
Tre ulike blonder/bånd har jeg brukt her
Den mørkebrune fra Webster's, den lyse fra Papirloftet (den er svertet litt)
og den gammelblå fra en lokal butikk

Fjær
Gammel bokside
halvperler i rondeller
Ny perleswirls fra Prima



Har svertet den hvite blomsten litt samt brukt Stickles - vintage photo


Her sees stempelet litt bedre



















Jeg har klippet ut den runde klokken samt teksten fra arket og limt på igjen.
Teksten er montert med 3d-puter.



6 kommentarer:

Francielle sa...

Hei du! Tusen hjertelig takk for flott helg! De to dagene gikk jo kjempefort! Det var utrolig koselig å møtte deg og studere ditt arbeid. Mye flott du lager og du er bare kjempeherlig! Ser fram til å møte deg igjen senere. Kanskje til sommeren? Forresten, jeg og Asil fant en pose med kvikklunsj og boller som vil spiste opp! regnet med at den var din? Neste gang vi møttes skal jeg spandere en ny plate sjokolade til deg! Ha en fin uke!

Kari sa...

Det var det jeg visste at det ville komme noe riktig lekkert fra deg etter treffet du har vært på! :-) Nydelig kort!

Klem, Kari

Kari sa...

Dette var bare lekkert altså, måtte se litt flere ganger ser du. ;-) Likte så godt hvordan du satt opp teksten, og ark og alle detaljene. Ser liksom noe nytt hver gang jeg ser etter.

Ikke sant de nye perleswirls'ene med roser er søte? Tok en i hver farge sist jeg handlet...

Høres så flott ut med treffet deres, neste gang får du slenge deg med på mossetreffet til Maria så vi er flere som får sett deg og det du gjør "på ordentlig".

Janne-Lise sa...

så flott - jeg bøyer meg i scrappestøvet og vet ikke helt om jeg klarer å komme meg opp igjen ...... Aldeles nydelig var dette. Så harmonisk og med så mange flotte detaljer.

Takk for titten. Hilsen Janne-Lise

mettepip sa...

Utrolig lekkert Marianne! Veldig mange lekre detaljer. Verdt å studere leeeenge!
Synes du har vært produktiv jeg! Hyggelig at du koste deg. Får slenge deg med på Ski-treffet også da vet du. Pleier å sitte sammen med Hamarjentene jeg;)
klem fra
Mette

soltroll sa...

Nydelig kort!!
Likte spes godt måten du har brukt teksten på.
Hilsen Merete