tirsdag 16. februar 2010

Et sommerlig kort

Nok et kort fra Mjøstreffet

Dette var en av utfordringene som STM hadde på treffet.
Lag et kort med vann.

Bildet har jeg tatt en sensommerdag da Sarah og jeg var ute og gikk på Koigen.
Har redigert det i Photoscape.


Det turkise arket er fra Graphic45 og det samme er tagen.
Arket bak vet jeg ikke hvor kommer fra, men hele arket er sand.

Pompom, senterpynt og blomster fra Prima,
en liten rose og charm.
Bølgepapp som jeg har malt med maling fra Heidi Swapp

Kanter er svertet med Distress - vintage photo





7 kommentarer:

RitaK sa...

Nydelig kort, og herlige farger :-)

Solveig sa...

Lekkert!!
Flotte detaljer og farger!!

Ha en fin tirsdagskveld!

Maren sa...

Kjempefint kort! Virkelig nydelig bilde, og fargene passet så flott sammen her!

Asil sa...

Nydelig kort! Og jeg har jo sett det i virkeligheten dette også - og fargene er bare såå flotte! Nydelig redigert bilde av Mjøsa også!

Paper Paradise sa...

Great card and also just love the tri fold too. Well done, very deserved. x

Ana Cristina Caldatto sa...

uauuu que maravilha!
lindo!!

mettepip sa...

Lekkert Marianne! Du har vært produktiv på treff du! Så lekre kreasjoner du har under her også! Det som ble publisert er jo bare helt rått! Gratulerer med det!
Har ikke fått vært så mye rundt på bloggrunder i det siste, men skal bli flinkere igjen;)
Har en liten hilsen til deg i bloggen min!
klem fra
Mette