lørdag 2. januar 2010

4 oppgave i desemberkonkurransen

Her er mitt 4. og siste bidrag til desemberkonkurransen inne på scrapping.no. Nådde ikke opp i noen av delkonkurransene men gøy å være med var det.

Jeg valgte å lage et brettekort denne gangen.
Har brukt kraftkartong som base og sprayet villt og hemningsløst med Glimmer Mist - coffee shop på denne.
Så har jeg brukt ark fra Graphic45 og brukte også Glimmer Mist på dette.
Har også sprayet en blonde samt et par blomster med samme.








Her har jeg brukt en bit fra et par gamle bibelark jeg fikk av en kamerat som driver med kjøpt/salg av gamle ting.
Dette er krøllet og svertet med Distress Ink - vintage photo.
Montert oppå håndlaget papir (som jeg fikk for mange år siden).
klippet ut en liten bit av mønsterarket til Graphic45
Perlebånd






Et par små sommerfugler fra Karen Marie-Klip som har fått litt Stickles - vintage photo på seg




Tyll, minirose og blingswirls





Bokstaver fra MM i bronse montert på håndlaget ark

Dette var siste julekortet for denne gang - tror jeg :)

4 kommentarer:

mettepip sa...

Godt nytt år Marianne!
Kjempeflott kort du hadde laget. Masse herklige detaljer som vanlig!
Gleder meg til å følge deg også i år!
Nyttårsklem fra
Mette

Britt-Inger sa...

Har hittat din blogg och hur mycke fint finns inte här då... :O)
God Fortsättning.
Kram.

Therese sa...

Nydelig kort! Og mange lekre detaljer.. <3

Godt nyttår!

Henny sa...

Very beautiful, i like the colours!!