mandag 28. desember 2009

Rødt julekort

Mitt bidrag til runde tre i desemberkonkurransen på scrapping.no.
Oppgaven var å lage et julekort med rødt som den dominerende fargen.




Jeg har brukt ark fra Scrappers Choice og Webster's.
Huset, dådyret og den engelske teksten er klippet ut fra Webster's arket.

En liten remse med perlebånd stikker opp fra pipen.
Litt rødt glitterlim langs gardinene i huset, men er vanskelig å få frem her.
Julekurvcharm og scrappers floss.



Hjertene har jeg stanset ut med QK og pusset med pussekloss.






7 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Kjempelekkert julekort :) fint med de hjertene og alle de andre detaljene på dette kortet :)

Anne H. sa...

Så flott, rødt julekort du har laget!!
Fint oppsett og mange flotte detaljer!
Anne :-)

mettepip sa...

Så flott rødt julekort Marianne!
Likte veldig godt de utklippede elementene dine!
Ekstra stilig med hjertesamlingen!
klem fra
Mette

Kari sa...

Friskt og fint rødt kort! Du har alltid så mange originale og fine detaljer på kortene dine!

Kristin Langnes sa...

Nydelig julekort, dette likte jeg virkelig godt! Også må jeg bare si at de julebildene dine under her...ja, det var jul det! Fikk julefølelse lang nedi magen!

Solveig sa...

Et kort fullt av julehygge og sjarm. Likte så godt de utstansede og pussa hjertene!
Tusen takk for følget gjennom 2009, min venn! De koselige kommentarene fra deg har alltid varmet:o)) Ønsker deg alt godt for 2010 og henger meg med deg også i 2010:o)))
Nyttårsklem fra Solveig

Maria sa...

Eeeelsker dette kortet. Du mestrer mange stiler du, dyktige dame :)

Klemmer fra
Maria :)