fredag 11. desember 2009

Mer brun jul

Et brunt julekort igjen. Tror jeg snart skal stoppe å lage julekort nå.
Titte litt rundt i andre blogger og få litt andre impulser.
Har ikke blitt så mye tid til kortlaging heller den siste uken, har vært sliten og ikke orket å sette meg ned her inne.
Ellers så går det jo i litt forberedelser til jul, julegaver, mathandling osv..


Her har jeg brukt kraftkartong og stemplet med litt av et Inkadinkado langs kanten. Har også stemplet litt med notestempelet til Scrappers Choice.
Ark fra Ladybug and Friends
Bølgepapp som jeg har brukt Glimmermist - coffee shop på
Bildet er fra utklippsarket til Gudrun Loennecken



Pompom
Gammelt noteark som jeg har rullet sammen og bundet sammen med hamp.
En gammel "medaljong" jeg kjøpte på Vintagepiken her i byen.



Ulike fjær
Bånd
Bling fra Prima



Den brune blonden er rett og slett en hvit serviettring.
Jeg oppdaget at jeg hadde en diger pose med hvite serviettringer liggende. Noe som jeg fikk i gave for mange år side av mitt søskenbarn som elsket å hekle.
Fant ut at disse kanskje kunne brukes i scrappeverdenen også. Jeg pynter aldri serviettene mine med serviettringer.
Så jeg dynket den skikkelig med Glimmermist - coffee shop (ikke sikkert den er tørr ennå :D )
Bling, blomst og pebbles fra Prima
En gammel knapp fra svigermors "sigareske"
Litt av en "god jul"-bånd
tyll
charms


Rufset kantene og svertet med Archival Ink - coffee

4 kommentarer:

mettepip sa...

Nydelig brunt julekort Marianne - elsker brunt jeg også;)
Så mange lekre detaljer. Flott med serviettringen, er vel kanskje ikke så mange som bruker slike lenger nei;)
Klem fra Mette

Paper Paradise sa...

I just love your brown Christmas cards and this Wed ehas to be my all time favorite, there is so much to see on it !!!!! Lovely ..... x

annes paperfun sa...

Nyydelig julekort og og flotte detaljer som alltid :o)
Ja nå er det vel på tide å få sendt avgårde julekortene...jeg holder på med noen julegaver og pakkelapper.
Ønsker deg en riktig god helg
klem Anne

Berit sa...

Nydelig kort, Marianne! Og for en god ide med serviettringene!