mandag 16. november 2009

Julekort med vinger

Helgeutfordringen på CASAkreativ var å lage et bevinget kort. Altså et eller annet med vinger.

Siden det meste dreier seg om egen produksjon akkurat nå valgte jeg samme arket som jeg bruker til egne kort. Overalt på pulten min nå er det nemlig bare slike ting i blått, turkis og hvitt og jeg orket ikke rydde :D


Så her er mitt bevingede kort:


Ark fra Fancy Pants, blomst og halvperle fra Prima,
bildet er funnet på nettet
perlebånd og fjær
stempel fra Kreativ hobby på spellbinders
en liten englecharm også med scrappers floss.

2 kommentarer:

mettepip sa...

Nydelig kort Marianne! Og det mønsterarket er jo bare utrolig skjønt da. Hvor er det fra?

mettepip sa...

Tusen takk for utrolig hyggelig kommentar i bloggen min fra en flinkis som deg;)
Takk for svar ang. arket, - skal innom en scrappebutikk denne uka og da skal jeg se om jeg finner det arket der;) Har jo så mange ark at jeg nesten ikke finner frem (rødme), men når har jeg kjøpt med arkstativer så da blir det vel litt mer oversiktlig enn alle Bindersbokser, Emrik m.m. (rødmer igjen) Ha en strålende kveld!
Klem