mandag 12. oktober 2009

Helgens produksjon

Hadde koselig scrappebesøk fra lørdag til søndag og jeg fikk da laget noen kort innimellom skravlingen ;)

Her har jeg brukt ark fra fjorårets serie fra Papirdesign.
Stemplet litt i kanten med hjertestempelet fra Scrappers Choice
Bildet er fra utklippsarket til Gudrun Loennecken

Blonde, tag og blomster er farget i kaffe
Bånd rundt hele bildet er kjøpt hos Vintage Piken her i byen

Fjær og små roser
Bokstaver er fra Jenni Bowlin
Prima swirls
Svertet kanter med CatsEye - chestnut roan


Her har jeg brukt et lekkert ark fra TPC Studio
Den turkise stripen er baksiden av arket. Har stempelt med et hjørnestempel i hjørnene.
Bildet er fra utklippsarket til Crafty Individuals
Prima swirls og blomst i tillegg til roser fra Ebay og Magnolia fra Papirloftet.
En liten bit av en kaffetag
Perleranke

Båndet med nupereller har jeg funnet i en pose jeg fikk fra meg etter min bestemor. Der hadde hun nok begynt å lage et eller annet og jeg syntes dette var så utrolig lekkert og delikat.
Svertet kanter med CatsEye - chestnut roan


Ark fra Webster's
Blonder fra lokal butikk
Bildet er fra nettet
Kaffetag som jeg har stemplet litt med et hjørnestempel
Prima swirls
Blomsten tror jeg er fra Prima, fikk den av en venninne på lørdagskvelden
Bokstaver er fra ADORNit
Svertet med CatsEye - chestnut roan




Et enkelt kort.
Gammelt ark fra Blue Cardigan Design
Bildet fra nettet.
Matter er sort og hvit bazzil
Svertet med CatsEye - wisteria
Hjertecharm fra Papir i Hjertet
Blonder og de mellomstore blomstene er farget i rødvin :D



Enda et veldig enkelt kort.
Lys rosa bazzill, samt et ark fra Prima (fikk av Renate/Ullpurka for en tid tilbake)
Gammel rosa blonde
Prima Blingswirl
miniroser fra Ebay
hjertecharm fra Papir i Hjertet

5 kommentarer:

Nina sa...

Kjempe lekre kort *dåååån* Og alle de på hele helga? Sender du litt efektivitet til meg eller? ;)

Solveig sa...

Oj, her går det unna, gitt! Og så flott de er! Elsker fargesammensetningene og det sarte mot det røffe! Nydelig Marianne:o)
Ta den en tur innom bloggen min. Det ligger noe å venter på deg der:o)))
Klem fra Solveig

mettepip sa...

Så mye lekkert du har lagd i helga da, ser at du har kosa deg;)
Virkelig lekkert med kaffetagsene, synes neswten jeg kjenner den deilige kaffelukta!
Klem fra
Mette

Magdalena sa...

så skjønne kort du lager...
klem, magny

Inas lune hjørne. sa...

Så lekkert det siste kortet ditt var. De arkene fra prima har jeg selv, men synes de er vanskelige å bruke. dette var virkelig en lekker vri.