onsdag 2. september 2009

To kort til jenter 8 år


Siden min datter og hennes venninne skal feire bursdag sammen til lørdag måtte det jo lages noen kort. De ble ganske så enkle (men jeg kjenner min datter og hun kommer til å rive av mesteparten av pynten :D )
Jeg har brukt rosa og lyseblå bazzill, en rest av et mønsterark, Hello Kitty har jeg kjøpt hos Anki. Pyntet med litt charms, floss, tiny alpha MM. Brukt mitt nye QK-alfa på Siri og på Sarah har jeg brukt et annet (som jeg plutselig ikke husker navnet på). Fikk testet min nye Epic Six på disse alfabetene og det gikk som smurt.
Stempel er fra stempelglede.
Begge figurene er montert med 3D-puter.

2 kommentarer:

Nina sa...

Kjempe flotte kort! Tenker det er 2 jenter som blir super fornøyde :)

hegemor sa...

Hi hi, så søte disse var :)
Jenta mi har helt dilla på Hello Kitty så disse skal jeg vise henne imorgen.