torsdag 20. august 2009

Konvoluttkort

Fant ut jeg ville lage meg et konvoluttkort igjen. Denne gangen uten rester ;)




Jeg har brukt det stilige arket fra Graphics45.
Langs kanten har jeg brukt en blonde samt hamp.
Pyntet med blomster av ulike typer. Fra Prima og miniroser fra Ebay.
Har også med en orkidé fra Papirloftet som jeg har brukt distress ink - vintage photo på. Den fargen har jeg forøvrig brukt på kanter og de andre blomstene også.
En nøkkel fra BG har jeg brukt først stempelsverte på, så malt med Rangers Crackle Paint - vintage photo.
Gammel bokside, fjær og et par tags har også fått en plass, samt Prima Blingswirls.
Bånd som holder det hele sammen er fra Kort&Godt.
Litt glitterlim her og der samt en hjertecharm.
Glemte å ta bilde av baksiden, men der har jeg valgt å ikke sette på kartong
siden mønsterarket er så lekkert som det er.
Har i stedenfor festet en stor tag med hamp og tau
(du ser litt av det i overkant her) med et stempeltrykk på (vennskapsord)





7 kommentarer:

Nina sa...

Ohlala, så utrolig lekkert *dån* Og alle de flotte detaljene da ♥♥♥

mettepip sa...

Flott konvoluttkort med mange lekre detaljer som vanlig fra deg;)
Klem fra Mette

Maria sa...

Å hjelp...så nydelig! Og så originalt det mønsterarket er! Me like a lot!! *glis*

Ha en strååålende dag og helg!

Klemmer fra
Maria

Renate sa...

Noe så lekkert Marianne.
Blått og brunt funker sammen hver gang og du er en mester til å trylle med rester.
Heldig er den som får dette ja.

Lisbeth sa...

Å helledussen altså!!!
Blått og brunt, avgjort nydelig sammen!!!
Ha en fin, fin helg.Klem,Lisbeth

Anne sa...

Dette kortet hadde også mange flotte detaljer. Forøvrig masse flott å hvile øynene på her inne hos deg! :-)

-Anne-

Sylvia sa...

Lekkert! Fantastisk flott med så masse blomster og pynt.