onsdag 24. juni 2009

Dagens kort

Det har vært litt stille på kortlagingsfronten den siste uken. Altfor fint vær og mye som skjer.
Men her er i alle fall et kort som jeg har holdt på med noen dager.




Ark fra Webster's, bilde fra Gudrun Loennecken, fjær fra Panduro, blingswirls fra prima, blomster fra Prima og Ebay, sommerfuglcharm, sommerfugl fra Karen-Marie Klip, hamp, pompom, glitterlim samt noen få biter av et noteark. Kantenen har jeg revet og brukt vann på samt svertet med CatsEye samt Distress Ink. Stempel fra stempelplaten til stempelglede.

9 kommentarer:

Kari sa...

Gosh, for et lekkert og forseggjort kort! Jeg setter så pris på at du stadig er innom bloggen min, men jeg er en elendig blogbesøker selv, for her er det mye flott jeg ikke har sett før! Iler inn i min egen blogg og legger deg til på blogbesøkslista mi :-)

Therese sa...

Dette likte jeg veldig godt! Så flott bruk av farger - det turkise mot det brune gir en lekker effekt. Flink er du!

Peet sa...

oh, this is fabulous, Marianne!!!

Solveig sa...

Så flink du er! Nydelig kort! Liker såååå godt denne vintagestilen. Har vært lite på kortfronten med meg også i det siste. Det passer liksom ikke helt med sol og sommer....har så lyst å være ute da. Sitter en der med slike ting, pepprer en jo nabolaget med papir og stæsj :-). Du vet, vi som elsker å være litt kreative, trenger en regnværsdag og to innimellom...he, he.
Ha en flott sommerdag!

Hilsen Solveig

cecilie sa...

Så stilig ! utrolig mange fine detaljer å se på her, mye arbeid og et fantastisk flott resultat!

anne marie sa...

For et nydelig kort! Forseggjort med flotte detaljer og herlige farger. Du er utrolig flink :)

Solveig sa...

Takk for koselig kommentar :-) Har sendt deg en Award i bloggen min :-)
Sommerklem fra Solveig

Mariann (mais) sa...

Kanonstilig kort i flotte farger. Fint å ramme inn motivet.
Tøft med revne kanter!
Klem, Mariann

Mette sa...

Kjempeflott kort! Veldig stilig ramme du har laget rundt motivet. Likte veldig godt de brune fargene kombinert med blått, og så er jeg imponert over kombinasjonen din av ulike materialer. Tenk å få et kort som dette, er jo et lite kunstverk :)