mandag 29. juni 2009

Bidrag til "sommerskolen"

Ja...sommerskole må vi jo ha, selv i denne varmen.


Inne på Minneriket har de nå startet "sommerskolen".

1. oppgave var: Lag en LO/kort i fargene rosa/rødt, turkis og hvitt.
Her er mitt bidrag:




Ark fra Maja Design, bilde fra Internett, blomster fra Ebay, fjær fra Panduro, gamle knapper, brad fra MF, perleswirls fra Prima, innpakningsbånd fra Panduro (det turkise båndet). Tag'n med "minner" er RubOns. Blonder fra lokal butikk. For første gang har jeg brukt bølgepapp malt med gesso.







Den andre oppgaven var: lag et kort med blonder og bling. Ikke motivstempeltrykk.


Her har jeg brukt bilde fra Internett, blonder fra lokal butikk, blingswirls fra prima, roser/blomster fra Unik Hobby. Tag fra MF. Ark fra K&C. En liten bit bølgepapp malt med akrylmaling fra Heidi Swapp.



5 kommentarer:

Kari sa...

Så nydelige kort! Har også tittet på oppgavene på Minneriket, men her er det aaallltfor varmt til selv å TENKE på å lage kort nå :-)

Solveig sa...

Så flotte kort!! Du er så flink til å ta tak i fargene i bildet og bruke disse i pynten! Da henger ting sammen og gir et flott helhetsbilde:-) Veldig spennende med både bølgepapp og Gesso. Har lenge hatt lyst å prøve det. Har jobbet med Gesso på bilder, men ikke i papirsammenheng. Får masse inspirasjon fra deg! Så deilig at det er flere enn meg som tenker papirhobby midt på sommeren :-).
Ha en flott dag!
Klem fra Solveig

Mette sa...

Nydelige bidrag! Kortet var virkelig kjempesøtt. Herlig bilde og vakker pynt:)

anne marie sa...

Nydelige kort. Både mønsterark og pynt var veldig fin :)

Vibeke sa...

Så flotte disse 2 var!! Håper det blir mange flotte utfordringer i Sommerskolen - mulig jeg skal slenge meg med der selv:)

Håper du har noen flotte sommerdager:)