søndag 28. juni 2009

Award og sommertanker




I dag når jeg åpnet mailen min så jeg at jeg hadde fått en kommentar og ikke minst - en award. Den har jeg fått av Solveig . Tusen takk, det satte jeg utrolig stor pris på! Forøvrig vil jeg anbefale alle å ta en titt inn til henne for det er så mye flott å se der, bilder av de vakreste blomster og nydelig interiør!
Jeg ønsker å sende denne videre til noen som inspirerer meg.
Ullpurka som lager utrolig flotte LOer (og kort). LOene hennes er forseggjorte og alltid nydelig pyntet. Hun er kreativ og er ikke redd for å forsøke nye ting.
Aksh tror jeg må være min største inspirator. Hun lager så utrolig mye vakkert at man kan jo bli stum av mindre. Hun er så flink til å ta vare på gamle ting slik som blonder, duker osv og bruker gjerne det i scrappingen sin. Det ene kunstverket etter det andre tryller hun frem. Løp og se!!
Surfine lager de flotteste kort og er kreativ. Nydelige kort som jeg blir veldig inspirert av. Bloggen hennes er absolutt verdt et besøk. Mange herlige bilder også.
Kirsten er også en av de personene som inspirerer meg. Hun lager så mye flott, både kort og esker i ulike varianter. Ingenting overlates til tilfeldighetene og alt er så nydelig og kreativt.
Det er så mange andre blogger som jeg blir inspirert av rundt om der ute. Om tiden hadde strukket til så hadde jeg vel blitt sittende og se i blogger dagen lang. (da hadde det ikke blitt produsert så mye her hjemme da :D )
Nå som sommervarmen virkelig har slått til er det heller ikke store produksjonen her. Det er rett og slett for varmt til å sitte inne og lage kort. Samt at mye av fritiden også blir tilbragt i campingvogna i Moelv. Der er det deilig å sitte i skyggen under trærne, ungene storkoser seg i vannet og det spørs om ikke mor selv må en tur i vannet i løpet av dagen. Ble litt solbrent på bena i går, glemte å smøre meg, skulle jo bare sitte i skyggen og lese ;) Har lært nå ja.
Ønsker alle som er innom bloggen min en riktig god sommer og nyt den. Tiden går så altfor fort så man må lære seg til å nyte hver dag som kommer.
GOD SOMMER!

3 kommentarer:

annes paperfun sa...

Tusen..tusen takk for oppmuntrende ord!
Det varmet ekstra godt i den ellers gode varmen vi har ute om dagen :o)
Måtte inn å avkjøle meg litt her...og har litt scrappe abstinenser her...
Kos deg videre i dag.
Klem Anne

Vibeke sa...

Høres ut som dere har noen flotte sommerdager:)
Kos dere i varmen:)

Kirsten Aune sa...

Tusen, tusen takk, Marianne! Setter så stor pris på at du tenkte på meg!

Klem fra Kirsten