fredag 24. april 2009

to nye kort

Her kommer et par nye kort.


Dette er laget til Sarahs venninne. Sarah har selv bestemt ark og pynt.










.................................................................................................

Clean & Simple


Så ble oppgaven til KOM#9 ble lagt ut. Denne gang skulle det være C&S. Noe jeg syntes var fryktelig vanskelig og utfordrende. Jeg begynte på dette men ble aldri helt komfortabel med det, så da laget jeg et helt nytt som ble sendt inn. Med andre ord har jeg et å legge ut her. Er nok ikke en stil jeg mestrer så godt.


4 kommentarer:

Renate sa...

Så himla lakkert det rosa kortet her ble. Er det mulig å få kjøpt noen trykk av den feen med deg?

Klem

Sylvia sa...

Lekkert rosa jentekort, og flott c&s-kort! Den turkise blomsten gjorde mye av seg på kortet, herlig.

Linda S. L sa...

flotte kort! likte veldig godt det rosa, nydelig satt opp og pyntet!! :)

Idun // Breidablikk sa...

Mestrer ikke clean & simple?! du?!
For no' tull..!
Nyyyydelig kort!!! :)