tirsdag 7. april 2009

Kort i 20x10

Tenkte jeg skulle forsøke meg på påskenøtt-konkurransen til K-O-M. Men glemte helt at jeg skulle bruke en skisse (det oppdaget jeg da jeg var ferdig *fnis* ). Så da må jeg lage et nytt og har da et å legge ut her.



Ark fra Websters, blingswirl, blonde, miniroser, sommerfugl fra Prima og svertet kanter med chestnut roan.

...........................................................................................................................................


Et kort i samme serie med rester av det forrige kortet. Her har jeg også brukt et lysegrønt bånd. Dette var rundt en eske med MF chipboards ;)


3 kommentarer:

Renate sa...

For noen nydleige kort du lager Marianne, men det øverste falkt jeg virkelig for. Det er både tøft og sart på en gang.
Du er veldig flink med farger og og jeg skal kikke her ofte når jeg begynner å lage kort etter påsken jeg og.

Ha en herlig påskeuke. Klem fra Renate

Anonym sa...

stilig med litt annerledes format på korta! kjempe fine!

Tina sa...

Kjempe fine kort! Likte det øverste kjempe godt, og formatet er jo sååå stilig :)