torsdag 26. februar 2009

Kort-O-Mania bidrag runde 1 - vår

Her er mitt bidrag til første runde i Kort-O-Mania på scrapping.no. Et utrolig deltatkerantall, hele 57 stykker var med i første runde som hadde tema "vår".
Jeg kom på tredje plass i min gruppe og er storfornøyd med det. De to som gikk videre fra min gruppe kom jo på 1 og 2.plass i finalen.




Her har jeg brukt et ark som har lagt lenge i arkivet mitt. Falt for rosene men har aldri funnet et bruksområde for det. Arket er far Graphics 45. Har brukt et glansbilde og små roser som jeg har brukt glitterlim på. Alle ark og de små bokstavene har jeg brukt grønn stempelpute på kantene på. Tok en kvast av blomsterranken fra de nye Primablomstene samt blingswirls også fra Prima.

Gleder meg til neste runde i denne konkurransen, det var en utfordring som måtte få godgjøre seg litt før resultatet kom ned på kortet.

1 kommentar:

Mariann (mais) sa...

Dette kortet er alldeles nydelig rett og slett. Likte det kjempegodt, harmonisk og fint :-)